۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران

gharzoalhasaneh

افزودن تصویر از طریق آدرس

جایزه ویژه سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران 90 کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن می باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، 31 مردادماه آخرین مهلت سپرده پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز این بانک و بهره مندی از جوایز آن است.

ادامه مطلب...
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عباس کورانی مسکن

جشنواره بیستابیست

دو جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی در انتظار شماست .
با شرکت در جشنواره بیستابیست کانون جوانه های بانک ملی ایران از ۲۰ مرداد تا ۲۰ مهر ماه می توانید از جوایز نفیس آن بهره مند بشید.
به ۲۲۲ نفر جوایزی ازقبیل ۲ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی ، ۲۰ جایزه واریز ۱۰ میلیون ریالی به مدت یکسال ، و ۲۰۰ جایزه ۱ میلیون ریالی اعطا می گردد.
شما هم میتونید با انجام ۵ تراکنش با کارت کانون جوانه های بانک ملی ایران تا ۲۰ مهرماه یکی از برندگان ما باشید .Kidsbankmelliiran
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عباس کورانی مسکن

فروش اوراق گواهی سپرده بانک ملّی ایران


شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور از امروز، سه شنبه ۱۶ مرداد تا روز دوشنبه ۲۲ مرداد، تعداد محدودی اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام را با نرخ سود علی الحساب ۱۸ درصد سالانه عرضه می کنند. این اوراق یکساله، بانام، معاف از مالیات و قابل بازخرید قبل از سررسید با نرخ ۱۶ درصد سالانه از تاریخ انتشار است.
bankmelli
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عباس کورانی مسکن

آرم ، نماد و هویت هر سازمان

 آرم یا نشان ، در واقع نماد یا برندی از رسالت ، نقش و وظائف هر سازمان است و طراحان سعی بر این دارند که با بکارگیری خطوط و علائم معنی دار و هدفمند ، اهداف اصلی و بنیادی ان سازمان یا نهاد را در اذهان و نگاه بیننده متجلی نمایند.

bankmelliiran

با تحلیل آرم جدید بانک ملی ایران  و مقایسه آن با آرم قبلی به موارد زیر می رسیم :

 #      در آرم جدید سعی شده است به جای رنگ‌های سرد، از رنگ‌های گرم استفاده شده تا بر جذابیت طرح افزوده و در جذب نگاه مردم بهتر عمل نماید.

 #      آرم جمهوری اسلامی ایران در پرچم رسمی کشور قرمز است و در آرم بانک نیز به همین رنگ بکار رفته است.
 #       سعی شده است خوشه گندم و برگ‌های زیتون به رنگ‌های گرم و حتی‌الامکان طبیعی خود در آرم بکار روند.
 #       برخی از اضافات در طراحی، پاکسازی و ساده‌سازی شده است تا به ذهن‌سپاری آرم و بکاربردن آن در مکان‌های مختلف (مثل تابلو – سربرگ و …) راحت باشد.
 #       تعداد گلبرگ‌های خوشه گندم و برگ‌های زیتون یکسان‌ شده است.
 #        پرچم‌های خوشه گندم به همراه پیچش روبان و … حذف شده است.
 #     رنگ‌های زرد و قرمز علاوه بر زیبایی و جذابیت خاص خود در شب نیز از دید بهتری برخوردارند و با کمترین نوری که به آن تابیده می‌شود ازمسافت‌های دورتر نیز قابل مشاهده است. 


در انتها می توان گفت :

آرم هر موسسه و سازمان مهم‌ترین نماد آن محسوب می‌گردد و به گونه‌ای با آن رفتار می شود که بعد از مدتی، هاله‌ای از قداست و احترام، دور آن کشیده می شود تا کارکنان و مشتریان با دیده عزت و اعتبار به آن بنگرند. به همین دلیل است که معمولاً در بهترین شکل، طرح و رنگ تهیه شده و در بهترین مکان‌ها قرار داده می‌شود و به عنوان امضای موسسه، از رواج و عتبار خاصی برخوردار می‌شود.

۱۶ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عباس کورانی مسکن